OLIY TA’LIMDA TALABALAR MUSTAQIL ISHLARINI TAKOMILLASHTIRISHDA KOMPETENSIYAGA YO‘NALTIRILGAN TOPSHIRIQLARNING AMALIY SAMARADORLIGINI OSHIRISH MUAMMOLARI
View Article

Keywords

mustaqil ta’lim, baholash, kredit-modul tizimi, talabalar, topshiriqlar sifati, ta’lim samaradorligi

How to Cite

Sherzod Raxmonovich, U. ., & Ilhom Yusup oʻgʻli, M. . (2025). OLIY TA’LIMDA TALABALAR MUSTAQIL ISHLARINI TAKOMILLASHTIRISHDA KOMPETENSIYAGA YO‘NALTIRILGAN TOPSHIRIQLARNING AMALIY SAMARADORLIGINI OSHIRISH MUAMMOLARI. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 6(2), 37–46. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1393

Abstract

Annotatsiya: Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarida talabalar mustaqil
ishlariga kompetensiyaviy yondashuv asosida yondashishning dolzarb jihatlari ko‘rib
chiqiladi. Kredit-modul tizimi doirasida mustaqil ta’lim soatlarining ko‘paygani
sharoitida talabalar oldiga qo‘yilayotgan topshiriqlarni yanada samarali tashkil etish
zarurati yuzaga kelmoqda. Samarqand davlat universitetining Kattaqo‘rg‘on filiali
talabalari o‘rtasida o‘tkazilgan so‘rovnomalar natijasida mavjud muammolar
aniqlanib, ularni bartaraf etish yo‘llari taklif etilgan. Xususan, baholashning
shaffofligi, psixologik qo‘llab-quvvatlash, topshiriqlarning sifat darajasi va zamonaviy
texnologiyalarni tatbiq etish bo‘yicha takliflar ilgari surilgan.

View Article