O‘QUVCHILARNING BILISH FAOLIYATINI KENGAYISHIDA TA’LIM JARAYONLARINING O‘RNI
pdf

Keywords

Bilim
idrok etish darajasi
uzluksiz ta’lim

How to Cite

Raxmonova Muqaddas Qaxramonovna, & Umrzoqov Sardor G‘ayrat o‘g‘li. (2021). O‘QUVCHILARNING BILISH FAOLIYATINI KENGAYISHIDA TA’LIM JARAYONLARINING O‘RNI. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 2(4), 143-154. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/978

Abstract

Ushbu maqolada o‘quvchilarning idrok etish darajasini bosqichma-bosqich va uzluksizligini ta’minlanishi, o‘quv jarayonini demokratik va vatanparvarlik tamoyillariga asoslangan holda tashkil etish haqida so‘z boradi. SHuningdek, muallif kichik maktab davrida o‘quvchilarni erkin va faol diqqatini shakllantirishda didaktik mashg‘ulotlarning asosi sifatida bir qancha tavsiyalar berib o‘tgan.

pdf