Abstract
Maqolada ta’lim tizimida elektron mediadan foyd bo?yicha fikr yuritilgan. Kirish qismida mavzuning dolzarbligi keltirilgan. Mavzuga oid adabiyotlarning tahlili bo?limida xorijiy davlatlar hamda O?zbekiston olimlarining mediata’lim bo?yicha olib borgan tadqiqotlari tahlil qilingan. Tadqiqot metodologiyasi bo?limida ta’lim sohasida media vositalaridan foydalanish bo?yicha bo?yicha asosli ma’lumotlar berilgan. Nazariy izlanishlar va amaliy ishlanmalar asosida o?qitish metodlaridan foydalanishni tasdiqlash uchun pedagogik tajriba-sinov ishi tashkil etilgan, olingan natijalar keltirilgan va talabalarning o?zlashtirish samaradorligi qanchaga oshganligi taqdim qilingan. Xulosa qismida o?quv jarayonini mediata’lim asosida tashkil qilishning ahamiyati bayon qilingan