INKLYUZIV TA'LIMGA TAYYORGARLIK ASPEKTLARI: PEDAGOGIK, PSIXOLOGIK, MOTIVATSION, INNOVATSION, INTEGRATIV VA BOSHQALAR
View Article

Keywords

Ta'lim
Ta'limnogironlar
maxsus ta'lim
umumiy ta'lim
inklyuziv ta'lim
ijtimoiy ajratish
maktab
nogironlar

How to Cite

Toshmurodovna, R. M. . (2022). INKLYUZIV TA’LIMGA TAYYORGARLIK ASPEKTLARI: PEDAGOGIK, PSIXOLOGIK, MOTIVATSION, INNOVATSION, INTEGRATIV VA BOSHQALAR. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 141-144. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/531

Abstract

Imkoniyati cheklangan bolalarni tarbiyalash masalasi bugungi kunda eng dolzarb masalalardan biriga aylanib bormoqda. Hozirgi kunda Respublikamizda alohida yordamga muhtoj bolalarning rivojlanish darajasi, imkoniyatlari, xususiyatlari va qobiliyatlariga ko‘ra maxsus yoki umumiy ta'lim tizimida ta'limni amalga oshirish maqsadida inklyuziv ta'lim tizimi amalga oshirilmoqda

View Article