BOSHLANG‘ICH TA'LIMDA TANQIDIY FIKRLASHNING AHAMIYATI
View Article

Keywords

Tanqidiy fikrlash
o'qituvchilarning fikrlari
o'qituvchilarning malakasini oshirish
boshlang‘ich ta'lim
Yevropa maktablari

How to Cite

Rashidovich, H. M. ., & Azimovna, G. N. . (2022). BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA TANQIDIY FIKRLASHNING AHAMIYATI. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 216-219. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/504

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich ta’lim o‘quvchilarining tanqidiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish bo‘yicha va shu bilan birgalikda o‘qituvchilarning o'quv dasturlarida ko‘proq amalish mashg‘ulotlarga tayangan holda integratsiya qilinishi kerakligi haqida fikr va mulohazalari keltirilgan. O‘quvchilarda mustaqil ijodiy fikrlash qobiliyatini shakllantirishda o‘quvchi-yoshlarning tanqidiy fikrlashi va o‘z faoliyatiga munosabatlarini o‘zgartirish masalasi o‘ta muhimdir.

View Article