BOSHLANG‘ICH SINFLARDA INKLYUZIV TA’LIMNI JORIY ETISHNING AHAMIYATI
view article

Keywords

Inklyuziya
inklyuziv ta’lim
qobiliyat
individual
psixologik kompetentsiya
pedagogik yondoshuv

How to Cite

Sirojiddinovna, I. D. (2022). BOSHLANG‘ICH SINFLARDA INKLYUZIV TA’LIMNI JORIY ETISHNING AHAMIYATI. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 356-358. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/469

Abstract

Ushbu maqolada inklyuziv ta’lim mohiyati va umumta’lim maktablarda joriy etishning ahamiyati ochib berilgan. Maqolada boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilari alohida ta’lim ehtiyojlariga ega o‘quvchilarga ta’lim- tarbiya berishning psihologik va pedagogic jihatlarini rivojlantirish yo‘llari ishlab chiqilgan.

view article