TA'LIM TIZIMIDAGI STRESS VA BURN-OUT SINDROMINING OLDINI OLISH VA BOSHQARISHNING PSIXOLOGIK USULLARI
View Article
Sertifikat

Keywords

oliy ta'lim
stress
burnout
charchoq sindromi
psixologik usullar
qo‘llab-quvvatlash
motivatsiya
o‘z-o‘zini boshqarish
ta'lim sifati

How to Cite

Yusup o‘g‘li, E. U. . (2024). TA’LIM TIZIMIDAGI STRESS VA BURN-OUT SINDROMINING OLDINI OLISH VA BOSHQARISHNING PSIXOLOGIK USULLARI. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 5(4), 62-66. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1370

Abstract

Annotatsiya: Ushbu maqola oliy ta'lim tizimidagi stress va burnout (charchoq
sindromi) muammolarini tahlil qiladi va ularni boshqarish uchun samarali psixologik
usullarni taklif etadi. Maqola oliy ta'lim muassasalari uchun stress boshqaruvi va
emotsional qo‘llab-quvvatlashni kuchaytirish, ijobiy muhit yaratish, va o‘qituvchilar
bilan talabalarni rag‘batlantirish zarurligini ta'kidlaydi

View Article
Sertifikat