“KOGNITIV VA NEYROPEDAGOGIK TADQIQOTLARNING TA’LIM AMALIYOTIGA TATBIG‘I” MAVZUSIDAGI XALQARO ILMIY-AMALIY KONFERENSIYASI
Cover
To'plam 1-qism
To'plam 2-qism

Keywords

“KOGNITIV VA NEYROPEDAGOGIK TADQIQOTLARNING TA’LIM AMALIYOTIGA TATBIG‘I”

How to Cite

PEDAGOGLARNI YANGI METODIKALARGA O‘RGATISH MILLIY MARKAZI, S. V. . (2024). “KOGNITIV VA NEYROPEDAGOGIK TADQIQOTLARNING TA’LIM AMALIYOTIGA TATBIG‘I” MAVZUSIDAGI XALQARO ILMIY-AMALIY KONFERENSIYASI . FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 1(1), 1-1123. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1349

Abstract

Mazkur ilmiy-amaliy konferensiya materiallarini nashr ettirish ta’limning ushbu bo‘g‘iniga oid aniq strategiyalarini ishlab chiqishga, innovatsion g‘oyalarni jamlashga, o‘zaro ilg‘or tajribalar bilan hamfikr bo‘lishga undaydi. Jumladan, konferensiyada kognitiv va neyropedagogik tadqiqotlar doirasida kelajak maktabi, uning rahbari va o‘qituvchisining modelini yaratish asosida uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimining dolzarb muammolari, ushbu tizimda fan va amaliyotning integratsiyasi, xorijiy tajribalarning tatbiq etilishi, professor-o‘qituvchi, talaba o‘qituvchining bilish jarayonlarini amaliyotga yo‘naltirish bilan ta’lim muassasalari faoliyatining tashkil etilishi, pedagog xodimlarning kasbiy rivojlanishiga doir faoliyatini, ta’lim sifati natijalarini baholash, ta’limda inson kapitaliga investitsiya kiritishning ahamiyati kabi masalarni yoritish asosiy maqsad qilib belgilangan.

To'plam 1-qism
To'plam 2-qism