BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA BAHOLASH JARAYONINING AFZALLIKLARI VA TA’LIM SAMARADORLIGINI OSHIRUVCHI, ADABIY-NUTQIY KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRUVCHI VOSITA SIFATIDA
View Article
Certificate

Keywords

baholash
PISA
PIRLS
TIMSS
kompetensiyalar
mantiqiy fikrlash
mustaqil fikrlash
axborot
konstruktiv va interaktiv jarayon.

How to Cite

ZIYODINOVNA, O. D. . (2023). BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA BAHOLASH JARAYONINING AFZALLIKLARI VA TA’LIM SAMARADORLIGINI OSHIRUVCHI, ADABIY-NUTQIY KOMPETENSIYALARNI SHAKLLANTIRUVCHI VOSITA SIFATIDA . FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 334-337. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1176

Abstract

Annotatsiya: Maqolada yosh avlodni tarbiyalashda boshlang‘ich ta’lim
fanlari o‘qituvchisi hamda ta’lim va jarayon qanday bo‘lishi kerakligi, bilimlar
poydevori boshlang‘ich ta’lim ekanligi, o‘quvchilarning bilimini to‘g‘ri baholash,
adabiy-nutqiy kompetensiyalarini shakillantirish juda muhim ekanligi, xalqaro
tadqiqotlarga tayyorlab borish ishlarini boshlang‘ich ta’limdan boshlash kerakligi,
hamda allomalarimizning muhim asarlari avlodlarga qay darajada zarur qo‘llanma
ekanligi haqida yozilgan.

View Article
Certificate