ALOHIDA TA’LIM EHTIYOJLARI BO‘LGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMGA JALB QILISHDA PSIXOLOGIK-TIBBIY- PEDAGOGIK KOMISSIYA FAOLIYATI
View Article
Certificate

Keywords

Inklyuziv ta’lim-alohida
TA’LIM EHTIYOJLARI

How to Cite

Mo‘minov, S. A. o‘g‘li ., & G‘oziyev, X. (2023). ALOHIDA TA’LIM EHTIYOJLARI BO‘LGAN BOLALARNI INKLYUZIV TA’LIMGA JALB QILISHDA PSIXOLOGIK-TIBBIY- PEDAGOGIK KOMISSIYA FAOLIYATI . FAN, TA’LIM VA AMALIYOTNING INTEGRASIYASI, 239-244. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1156

Abstract

Inklyuziv ta’lim-alohida ta’lim ehtiyojlari va individual imkoniyatlarning
xilma-xilligini hisobga olgan holda barcha ta’lim oluvchilar uchun ta’lim
tashkilotlarida ta’lim olishga bo‘lgan teng imkoniyatlarni ta’minlagan holda
beriladigan ta’limdir. Inklyuziv ta’lim tizimini rivojlantirishning maqsadi esa-
ta’lim olish uchun teng imkoniyatni ta’minlash va barcha bolalarning individual
xususiyatlaridan, oldingi ta’lim yutuqlaridan, tili, madaniyati, ota-onalarning
ijtimoiy va iqtisodiy holatidan qat’iy nazar ta’limda muvaffaqiyatga erishishi
uchun zarur shart-sharoitlarni yaratishdir.

View Article
Certificate