O‘zbekistonda inkluziv ta’limni rivojlantirish va jamiyatdagi o‘rni
View Article

Keywords

ta’lim
tarbiya
rivojlanish
takomillashuv
harakat
bolalar
nogironlar
maxsus ta'lim

How to Cite

qizi, B. R. B. ., & qizi, Q. Z. N. . (2023). O‘zbekistonda inkluziv ta’limni rivojlantirish va jamiyatdagi o‘rni. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 938-939. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/115

Abstract

Ushbu maqolada mamlakatimizda joriy qilinayotgan yangi ta’lim tizimi ya’ni inklyuziv ta’lim tizimining takomillashuvi va bu ta’lim tizimi maktabgacha ta’lim tashkilotlarida ham joriy qilinganligi, inklyuziv ta’lim tizimini rivojlantirish maqsadida yangi qaror va farmonlar qabul qilinib, vazifalar yuklatilganligi, O‘zbekistonda rivojlantirish va jamiyatdagi o‘rni haqida so‘z boradi. Maktabgacha ta’lim dasturi  bolalardan taqqoslay olish, tahlil eta olish, umumlashtira olish, ma`lum bir xulosa chiqara olish jarayonlarini talab etadi. Har qanday imkoniyati cheklangan bolalarni nuqsonini ilk yoshdan o‘z vaqtida aniqlab mutaxassislarga murojaat qilinsa va maktabga tayyorgarlik ishi o‘z vaqtida olib borilsa albatta ko‘zlangan maqsadga erishish mumkin. Ya’ni inklyuziv ta’limning samarasi yuqori darajada bo‘ladi.

View Article