BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA MANTIQIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK IMKONIYATLARI
PDF

Keywords

mantiqiy tafakkur
xulosa
tasdiq

How to Cite

Mirzaxolmatovna, X. Z. . . (2023). BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA MANTIQIY TAFAKKURNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK IMKONIYATLARI. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 4(3), 173-177. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1085

Abstract

Annotatsiya: Tafakkur boshqa psixik jarayonlardan, unda qandaydir muammoli vaziyat mavjudligini ta’kidlaydi, uni hal qilib, qaysi bir kishining hissiy tajribadan chalg‘itishi va muayyan amaliy yoki nazariy xulosalar chiqarishiga, bilim chegaralarini kengaytirishga qaror qilish xususiyatlari bilan farq qiladi. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida mantiqiy tafakkurni rivojlantirishga doir  tavsiyalar ishlab chiqilgan.

PDF