OʻQUVCHILARNING OGʻZAKI VA YOZMA NUTQINI OSHIRISH YOʻLLARI HAQIDA
PDF

Keywords

og'zaki nutq
yozma nutq
ichki nutq
tashqi nutq
fiziologik
psixologik
adabiy oʻqish
nutqning monologik va dialogik shakllari.

How to Cite

Quvondiq qizi, I. M. . . (2023). OʻQUVCHILARNING OGʻZAKI VA YOZMA NUTQINI OSHIRISH YOʻLLARI HAQIDA. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 4(3), 161-164. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1082

Abstract

Annotatsiya. Adabiyot darslari o'quvchilarning og'zaki va yozma nutqlarini o'stirishda beqiyos katta imkoniyatlarga ega. Bu yerda adabiy o'qish, ifodali o'qish, matnni izohlash, yod olish, qayta hikoyalash, matnning rejasini tuzish, asarning ajratib olingan alohida bir qismi, nomlanmagan asarlar (xususan, klassik adabiyotimizdagi lirik asarlar)ga sarlavha topish, asar muallifi yoki qahramonlarga maktublar yozish, adabiy asar yoki adabiy-tanqidiy maqolalarga taqriz yozish singari bir-biriga o'xshamaydigan ish turlari mavjud. Mazkur maqolada Adabiyot darsliklarida o'quvchilarning og'zaki va yozma nutqini oshirish yo'llari xususida ma'lumot berilgan.

PDF