Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlari tarbiyalanuvchilarining nutqini o‘stirishning o‘ziga xos usullari va undan foydalanish yo‘llari haqida fikr yuritilgan. Har qanday nutqning mazmuni, materiali bo‘lishi lozim. Bu material qanchalik to‘liq, boy, qimmatli bo‘lsa, uning bayoni shunchalik mazmunli bo‘ladi. Shunday ekan, o‘quvchilar nutqini o‘stirishning ikkinchi sharti nutqqa oid mashqlarning materiali haqida bo‘lib, o‘quvchi nutqi mazmunli bo‘lishi uchun g‘amxo‘rlik qilish hisoblanadi.
Аннотация: В данной статье рассматриваются конкретные способы развития речи воспитанников дошкольных образовательных организаций и способы его использования. Любая речь должна иметь содержание, материал. Чем полнее, богаче, ценнее этот материал, тем содержательнее его повествование. Таким образом, второе условие развития речи учащихся это материал речевых упражнений и забота о том, чтобы речь учащегося была содержательной.
Аннотация: В данной статье рассматриваются конкретные способы развития речи воспитанников дошкольных образовательных организаций и способы его использования. Любая речь должна иметь содержание, материал. Чем полнее, богаче, ценнее этот материал, тем содержательнее его повествование. Таким образом, второе условие развития речи учащихся это материал речевых упражнений и забота о том, чтобы речь учащегося была содержательной.