TA’LIM JARAYONIDA DEVIANT XULQ-ATVORGA MOYILLIGI BO‘LGAN O‘QUVCHILARNI ANIQLASH VA TARBIYALASH TAMOYILLARI
PDF
Certificate

How to Cite

Abdurashid Norbo‘tayevich, U. . (2023). TA’LIM JARAYONIDA DEVIANT XULQ-ATVORGA MOYILLIGI BO‘LGAN O‘QUVCHILARNI ANIQLASH VA TARBIYALASH TAMOYILLARI: DEVIANT XULQ-ATVORGA MOYILLIGI BO‘LGAN O‘QUVCHILAR. FAN, TA’LIM VA AMALIYOT INTEGRATSIYASI, 4(3), 55-58. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/1062

Abstract

Maqolada deviant xulqli o‘quvchilarni aniqlash, o‘quvchilarning deviant xulq atvorini oldini olish, deviant xulqli o‘quvchilarni tarbiyalash, deviant xulqli o‘quvchilarni oilada ijtimoiy tarbiyaning muhim ekanligi, deviant xulqli o‘quvchilarni jamiyatga zararli oqibatlari, deviant xulq atvor sog’lom yoshlar tarbiyasiga salbiy ta’siri, deviant xulq atvor o‘quvchilar orasida keng tarqalishini sabablari va oqibatlari, ta’lim jarayonida deviant xulq atvorga moyilligi bo‘lgan o‘quvchilarni tarbiyalash tamoyillari keltirilgan.

PDF
Certificate