Abstract
Maqolada axborot texnologiyalarini o?rganish jarayonida talabalarning ijodiy qobiliyatlarini shakllantirish muammosi bo’yicha fikr yuritilgan. Kirish qismida mavzuning dolzarbligi keltirilgan. Mavzuga oid adabiyotlarning tahlili bo’limida xorojit davlatlar hamda O?zbekiston olimlarining ijodiy qobiliyatlarni shakllantirish muammosi bo?yicha olib borgan tadqiqotlari tahlil qilingan. Tadqiqot metodologiyasi bo?limida axborot texnologiyalarini o?rganish jarayonida talabalarning ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirish bo?yicha model ishlab chiqilgan va mavjud muammolarni hal qilish bo?yicha asosli ma’lumotlar berilgan. Nazariy izlanishlar va amaliy ishlanmalar asosida o?qitish metodlaridan foydalanishni tasdiqlash uchun pedagogik tajriba-sinov ishi tashkil etilgan, olingan natijalar keltirilgan va talabalarning o?zlashtirish samaradorligi qanchaga oshganligi taqdim qilingan. Xulosa qismida axborot texnologiyalarini o?rganish jarayonida talabalarning ijodiy qobiliyatlarini shakllantirishning imkoniyatlari bayon qilingan.